سايت ساز سايت ساز .

سايت ساز

الگوريتم هاي پاندا و حساسيت هاي آن

الگوريتم گوگل پاندا بر چه مواردي حساس است؟

پاندا گوگل به صورت مستقيم يه سراغ سايت ها و يا صفحاتي مي رود كه محتواي آن ها را جذاب و با كيفيت تشخيص ندهد. برخي از عامل هايي كه گوگل پاندا را عصباني مي كند و باعث جريمه شدن سايتي مي شوند را ذكر خواهيم كرد پس تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد.

محتواي ناچيز يكي از عوامل عصبانيت گوگل پاندا

صفحات ضعيفي كه متن داخل آن ها بسيار اندك است و توسط الگوريتم پاندا گوگل بي كيفيت دانسته مي شوند. توجه داشته باشيم كه در اينجا منظور از متن، متنمرتبط با موضوع به همراه منابع و لينك هاي خارجي است. براي نمونه، صفحاتي داخل يك وب سايت پزشكي را در نظر بگيريد كه در هر كدام با تنها چهار تا پنج جمله ساده تلاش مي كنند يك بيماري خاص را با علائم و روش هاي درمان آن معرفي مي كنند.

محتواي تكراري يكي از عوامل عصبانيت گوگل پاندا

محتواي كپي شده، چيزي است كه طبيعتا در صفحات فراواني در اينترنت ديده مي شود. الگوريتم پاندا گوگل امكان دارد صفحات گوناگون وب سايت شما كه محتواي شان خيلي نزديك به هم بوده و متن هاي آن ها بيش از حد با هم نقاط مشترك دارند را هم به عنوان محتواي تكراري در نظربگيرد.

براي نمونه، اگر شركتي داريد كه نوعي خدمات ساختماني را در شهر هاي گوناگون به مشتريانش ارائه مي دهد و تعدادي صفحه مجزا داشته باشيد با عنوان هاي ( ما در تهران خانه شما را رنگ مي كنيم)، ( ما در شيراز خانه شما را رنگ مي كنيم)، ( ما در تبريز خانه شما را رنگ مي كنيم ) و غيره ... امكان دارد توسط گوگل پاندا جريمه شويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۷:۵۵ توسط:sadat موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :