سايت ساز سايت ساز .

سايت ساز

عكاسي صنعتي و تبليغاتي

حتما براي شما يا اطرافيانتان اتفاق افتاده است كه تصميم به تبليغ براي فروش محصول يا تبليغ كسب و كار خود گرفته ايد.
امروزه كه رسانه ها به بخش مهمي از زندگي مردم تبديل شده اند و همه ما تاثير آن ها را در توسعه كسب و كار مي دانيم، نمي توان قدرت بازاريابي كسب و كار تصوير را ناديده گرفت.

  توضيح ساده عكس ها و تبليغات اين شركت

به شاخه‌اي از عكاسي گفته مي‌شود كه براي ارتقاي خدمات يا محصولات براي ايجاد آگاهي و افزايش فروش استفاده مي‌شود.
هر مدل عكسي كه براي اين منظور ايجاد شود در دسته عكاسي صنعتي و تبليغاتي قرار مي گيرد.
عكاسي محصول نيز در اين مجموعه گنجانده شده است از جمله مزاياي عكاسي محصول مي توان به موارد زير اشاره كرد
در زمان كوتاه انجام شد - ويرايش و تغيير آسان تصاوير - اشكال و رنگ ها باعث جذابيت بيشتر محصولات شما مي شود - به فروشگاه آنلاين يا شبكه اجتماعي خود ظاهري زيبا، حرفه اي و مدرن ببخشيد.
عكاسي صنعتي يك عكاسي ساده از محصولات با پس زمينه ساده و بدون طراحي است و هدف از اين نوع عكاسي نمايش تصويري از واقعيت محصولات است. تغيير ساده اي به نظر مي رسد اما نياز به كار حرفه اي دارد و هدف اصلي ديدن تصوير صحيح از محصول است.
تيم سايت سازه با كادري متخصص و حرفه اي آماده همكاري با فروشگاه هاي اينترنتي و صاحبان مشاغل آنلاين مي باشد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۴۷ توسط:sadat موضوع:

گوگل تگ منيجر چيست؟

يكي از مهم‌ترين نكات و اسبابي كه در يك كسب و كار حرفه‌اي مهم و قابل توجه هست گرد آوري از بيشترين اطلاعات رفتار

 مشتريان است، تا بتوانيم با گردآوري اين اطلاعات خدمات ارزنده‌تري به مخاطب خود ارائِه بدهيم.

يكي از بهترين اسبابي كه در دنياي مجازي به ما كمك مي‌كند كه شناخت بيشتري از كاربران خود داشته باشيم گوگل تك منيجر است.

وقتي كه وارد دنياي آنلاين و مجازي شويد اولين توضيحي كه در اين دنيا به شما مي‌دهند اين است كه:

به كار گيري از نرم افزار‌هاي آنلاين و ديجيتال در راستاي بازاريابي وفروش

براي بازاريابي بهتر و در نتيجه فروش بيشتر اصلي‌ترين انگيزه‌ي ما توجه داشتن به خواسته ‌ها و نياز‌هاي مشتري ورضايت آنها است.

اين واضح است كه هر چقدر شناخت ما از كاربران بيشتر و كامل ‌تر باشد در نتيجه مي‌توانيم با تحليل بي‌نقصي، نياز كاربران خود را حل كنيم.

ابزار و نرم افزار هاي بسياري هستند كه مي‌تواند در زمينه شناخت كاربر به ما كمك كند كه از قبيل بررسي سوابق خريد مشتريان، پرسشنامه‌ها، گوگل تگ منيجر، … از جمله ازابزار‌هايي هستند كه مي‌تواند نياز ما را در رابطه با شناخت كاربر بر طرف كند.

گوگل تگ منيجر

اگر بخواهيم خيلي واضح بيان كنيم كه گوگل تگ منيجر چيست، بايد آن را از ابزار بدون هزينه گوگل بدانيم كه با گذاشتن چند تا خط مي‌توانيم اطلاعاتي كه به دنبال آن هستيم به راحتي از طريق گوگل آناليتكس كسب كنيم،

مزاياي گوگل تگ منيجر

واضح است كه اگر بخواهيد براي گرد آوري اطلاعات بيشتر راجب مشريان خود هميشه كد نويسي كنيد از يك طرف وقت خود را زياد مصرف كرديم و از طرف ديگر اداره ي تعداد بسياري تگ اختصاصي عملا ممكن نيست ونهايتا به نتيجه مورد نظر‌تان نمي‌رسيد اما گوگل تگ منيجر به شما كمك مي‌كند و مزاياي زير را در اختيارتان مي‌گذارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۷:۲۸ توسط:sadat موضوع:

اصول چيدمان مبلمان در دكوراسيون

قواعد زير به شما كمك مي كند تا با اصول چيدمان مبلمان بهتر آشنا شده و براي ايجاد فضايي استفاده كنيد كه درست به همان اندازه كه از نظر زيباشناسي خوشايند است، كاربردي نيز باشند.

اندازه گيري يكي از اصول چيدمان مبلمان در دكوراسيون

يكي از اصول انتخاب مبلمان اندازه گيري اتاق است كه بايد به طول و عرض فضا از ديوار به ديوار دقت فرماييد و مهم است كه اندازه فضايي را كه با آن كار مي كنيد را بدانيد تا وسايل سايز مناسب را گزينش نماييد.

داشتن يك طرح، حتي اگر دستي كشيده شده باشد، اين اطمينان را مي دهد كه اسباب و اثاثيه زيادي را انتخاب نكنيد كه براي فضا بسيار بزرگ باشد و رابطه آيتم هاي موجود در اتاق متعادل بماند.

بهتر است براي رعايت اصول چيدمان مبلمان از پلني استفاده كنيد و ببينيد چه چيزي درست مي شود و چه چيزي نه و در كل بدانيد كه تغييرات روي كاغذ نسبت به چندين بار جابه جا كردن اثاثيه سنگين در محل بسيار آسان تر است.

انتخاب يك نقطه كانوني يكي از اصول چيدمان مبلمان در دكوراسيون

زماني كه تصميم گرفتيد نقطه كانوني فضاي تان چيست مي توانيد اسباب و اثاثيه را اطراف آن مرتب كنيد و مراقب چيز هاي عملي كه امكان دارد بر جاي اثاثيه شما تاثير بگذارند، از جمله فاصله ديداري و مناطق گفتگو باشيد.

سايت ارگ در اين مقاله قصد دارد تا شما را با اصول چيدمان مبلمان در دكوراسيون داخلي آشنا سازد پس تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.

ايجاد محل گفتگو يكي از اصول چيدمان مبلمان در دكوراسيون

ايجاد اين فضا يكي از اصول چيدمان است و از اهميت بالايي برخوردار است. صندلي را طوري تنظيم كنيد كه با نقطه كانوني اتاق روبه رو شود و مبل ها و صندلي ها بايد روبروي هم قرار بگيرند و اگر مي توانيد اسباب و اثاثيه خود را به ديوار نچسبانيد، زيرا اين كار باعث مي شود فضاي بيشتري ايجاد شود پس به خاطر داشته باشيد كه مهمانان شما بايد بدون فرياد زدن، گفتگو كنند.

اگر قصد داريد يك اتاق بزرگ را طراحي كنيد، چند ناحيه مكالمه ايجاد كنيد. تعادل نيز قسمت مهمي از چيدن اثاثيه است و براي نمونه، اگر يك مبل را در يك بخش از اتاق قرار دهيد، كنار آن دو صندلي بگذاريد، اين كار نه تنها سبب مي شود كه اتاق به صورت بصري جذاب تر شود بلكه بيشتر عملي هم خواهد شد.


برچسب: چيدمان مبلمان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۷:۳۸ توسط:sadat موضوع:

معرفي انواع لباس مجلسي

 

براي انتخاب لباس و همچنين لباس مجلسي براي جشن ها مهماني هاي مختلف بيشتر مواقع سردرگم هستيم انواع لباس مجلسي بر اساس پارچه هاي مختلف ازلمه و گيپور و حريرتا مخمل ساتن همچنين مدل هاي كوتاه بلند و... انتخاب را دشوار تر مي كند. شما بسته به نوع مهماني كه قرار است برويد و سليقه، اندام ومقدار بودجه اي كه در نظرگرفته ايد مي توانيد لباس مجلسي مناسب خود را انتخاب كنيد.بر اساس نيازتان مي توانيد يك لباس حرير ساده يا لباس شب با پارچه هاي سنگين و سنگ دوزي شده،ماكسي آستين داربلند پوشيده يا لباس مجلسي كوتاه با يك يقه ي شيك و زيبا در نظر بگيريد. بهر حال اگر هنوز در انتخاب لباس مجلسي مناسب خود ترديد داريد، درادامه مقاله با ما همراه باشيد تا با انواع لباس مجلسي آشنا شويد و انتخاب راحت و خريد دلچسب تري داشته باشيد.

 


برچسب: لباس مجلسي، انتخاب لباس مجلسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۶:۰۱ توسط:sadat موضوع:

نكات خريد النگو

در مورد نكات خريد النگو ذكر خواهيم كرد كه النگو ساده ترين نوع جواهرات بوده و از دوران مصريان باستان، النگو و مچ مردان پرقدرت، زنان زيبا و دختران جوان بوده اند.


برچسب: قيمت النگو، نكات خريد النگو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۷:۴۴ توسط:sadat موضوع: